Monday, November 10, 2014

Tuleviku Reelika probleem

No selles postituses tahan lihtsalt kiruda ja üles märkida paar jaburat seika. Nimelt reedel algasid mu elu kõige pikemad kolm päeva. Ja kiruda tahan ma ühte oma lollakat töökaaslast.
Meil töötab baaris üks piff nimega Natalja, kes ise peab end jube suureks venelaseks. Tegelikult räägin mina(!!!!) rohkem vene keelt, kui tema. Ja ta on üleüldse üks ilgelt loll eit. Eks meil ole temaga varem ka pisemaid sõnavahetusi olnud, aga reedel läks asi ikka päris käest. Mind ajab oksele see tema värdjas temperament ja kuidas ta arvab, et ta on maailma naba. Kuna ta üritab koguaeg oma seksikat kõnnakut teha, siis see tähendab, et ta liigub aegluubis. Ja kui mul on laud, kes on oodanud 10 minutit, et saada klaasi veini, siis ma ausõna ei viitsi vaadata ta seksikat flirtimist 60-aastaste rikaste vanameestega. Hüüdsin siis viisakalt, et "hehei, Natalja, 2 glasses of Cotes du Rhone please", mille peale tema pööritab silmi ja vastab " I can read". OHHH HELLL NOOOO. Vaidlesime ja solvasime seal siis üksteist järgmised viis minutit ja minu suust tuli ka ikka selliseid lauseid, et ise mõtlesin ka, et ohoo. Lõpuks ta teatas mulle, et "nobody f_cks with the bartender" ja et nüüdsest teeb ta minu joogid viimasena. Oh well, mis seal ikka.
Peale reedest tööpäeva tahtsime töökaaslastega välja minna. Kuna kell oli niiiii palju, siis osustasime minna töökaaslase sõbra juurde. Tsillisime seal ja mingil kuratteab mis põhjusel otsustasin ma viinashotte võtta.No täielik ajukääbik. Ise pidin järgmisel päeval kell 10 tööl olema ja topeltvahetuse tegema.Sel hetkel oli mu peas ilmselt mõte, et "pohmell on homse Reelika probleem". Igatahes, ma mäletan, et väga lahe õhtu oli ja sellel kutil on maailma kõige nunnum väike kutsikas. Järgmine hetk ärkasin diivani peal, päike näkku säramas. Vaatasin kella ja 9.56. Ohhh kurja. Õnneks olin ma täesti riides, niisiis viskasin mantli peale ja kimasin välja. Jäin tööle kuskil kümme minutit hiljaks. Ma polnud peeglissegi vaadanud ja kujutasin ette, et mul on meik mööda nägu laiali, soeng nagu prostituudil jne. Aga esimene asi, mis kokk mulle ütles oli "You look so good today". eee, MIDA?  Anyways, rääkisin oma kurva loo ära ja ülemus läks poodi mulle hambapastat ja hambaharja ostma. Ja siis algasid maailma pikimad 14 tundi mu elus. Ma olin nii õnnelik, kui need lõpuks läbi said, aga koju mineku asemel läksin laupäeval uuesti töökaaslastega tsillima. Apppi, mis mul viga on?! Pühapäev möödus õnneks pisut kiiremini. Meil oli läbi aegade kõige kiirem Brunch ja ma töötasin üksi koos õpilasega. Oh hullumaja...
Hea uudis on, et uuest nädalast lubati mulle kahte vaba päeva. Halb uudis on, et nad ilmselt helistavad mulle kolmapäeval ja ma pean siiski tööle minema. Lootus sureb viimasena...Aga kui ongi nii, siis kavatsen ma küll ühe mõnusa roadtripi kolmapäeval ette võtta ja lõpuks Atlantic Citys ära käia.
Tahtsin tegelikult natuke oma teistest töökaaslastest ka rääkida. Nad on nii lahedad. Meil on selline mõnus gäng tekkinud, kellega me põhimõtteliselt iga päev peale tööd hängime. Ja ma pole väga ammu saanud öelda, et ma olen väga rahul mõne töökohaga, aga ma tõesti olen praegusega. Mul ei ole kordagi tekkinud tunnet, et ma tõesti ei taha tööl olla. Absoluutselt mitte. Pigem ootan kohati sinna jõudmist. Pildil on vasakul Darlene, kes on täielik sweetheart. Paremal on Roodbertho, kellega ma olen hetke seltskonnast kõige kauem koos töötanud. Pildilt paistab siis meie köök, mis on mõnus ja PUHAS. Muidu on meil gängis veel Maria, kes on umbes sama pisike, kui Darlene ja sööb nagu VIIE mehe eest. Mul jääb iga kord karp lahti, et kuidas ta juba 303990390 kilo ei kaalu. Siis on veel Brad- üliõpilane Kanadast. Mamadou- kuskilt jumal teab kust Aafrikast. Arvake ära, kui palju Ebola nalju me veel temaga teeme:D Mul tegelt on meist kõigist pilt ka, aga ma ei suuda seda hetkel leida...:(

Mina laupäeva hommikul tööl:D

Ahjaa, kuna ma olen siin jube gurmaan viimasel ajal, sis tahtsin sellest ka pildi teha. MINA söön toorest liha. Pildil on siis Steak Tartar, mis on üks mu lemmmmmikuid asju siin. Teine absoluutne lemmik on Brie juust ja seda söön ma meega. (Ma kujutan ette, et inimesed, kes mind hästi teavad on suhteliselt üllatunud). Kolmandaks joon ma viimasel ajal kohvi. Cappucinot tegelt. Kohvi ja espressot suudan ikka ainult ühe lonksu juua, fuhh. Peale selle ajan omale pidevalt toorest kala näost sisse, aga selle harjumuse sain juba Havail olles. Ja lihast veel. Eestis olles poleks ma elusees tellinud pooltoorest liha. Siin ma ei telliks liha mitte kunagi "well done". Ma olen ikka medium või medium raw piff nüüd.

Käisin oma baaris üle saja aasta. Suutsin seal jälle kolm jooki juua ja siis koju tagasi koperdada. 



No comments:

Post a Comment